Share
AUTODESK

Autodesk® 3DS Max® je alat za 3D modeliranje i renderiranje te projektnu vizualizaciju, igre i animacije. Autodesk 3ds Max softver pruža moćan, integrirani skup alata koji pomaže u bržem isprobavanju varijanti koncepta projekta, točnijem analiziranju efekta danjeg svjetla i stvaranju utjecajnijeg vizualnog dojma te prenošenju priče iz korisnikovog projekta.

Program nudi bogat i fleksibilan set alata za izradu vrhunskih dizajna s potpunom umjetničkom kontrolom:

  • Stvaranje zapanjujuće (velike) svjetove u igrama
  • Vizualizacija visokokvalitetne arhitektonske prikaze
  • Modeliranje interijera i elemenata s visokim stupnjem detalja
  • Oživljavanje likova i značajki pomoću animacija i VFX-a

3ds Max omogućuje automatizaciju skaliranja radnih procesa korisnika pri čema pruža mogućnost više vremena na kreativnost. Alat se može koristiti kao računski mehanizam za skaliranje proizvodnje sadržaja, a dostupnim API-jevima omogućuje proširenje ugrađenih tijekova rada.

Pogledajte demo video

Strukovno područje

Vizualizacije arhitektonskih projekata
Animacije
3D modeliranje
Filmska industrija
Gaming indsutrija

Sistemske potrebe softvera (System Requirements)

3DS MAX® SYSTEM REQUIREMENTS ...

3ds Max® i RENDERI

Veliki izbor alata za 3D modeliranje i vizualizaciju, okruženje na 3D modelu pruža informacije o dizajnu projekta, opsegu, fazama kroz cijeli projektni ciklus. Model pruža bolju vizualizaciju i dijeljenje projektnog modela, kojeg je moguće nadograditi u svim fazama projekta, a svaka promjena na modelu se reflektira u svim dijelovima projekta, projektnoj dokumentaciji čime projekt i dokumentaciju ostaje pouzdana i usklađena kroz cijeli projektni ciklus. Parametarsko modeliranje između svih elemenata u projektu omogućuje bolju koordinaciju i upravljanje unesenim promjenama koje softver radi automatski.

3ds Max® i PREZENTACIJE

Tijekom procesa projektiranja korisnici često imaju potrebu, napredak svojeg projekta, prezentirati suradnicima i investitorima – i način na koji to rade ovisi o tome hoćete li ugovoriti posao. 3ds Max Design softver donosi alate koji omogućuju izradu sjajnih prezentacija čak i u trenucima kada nedostaje vremena za to. Intuitivni editor materijala baziran na točci, „Slate“ pomaže da kreiranje i stavljanje kompleksnih materijala bude lakše i brže, dok inovativni „Quicksilver“ render podržava napredne svjetleće efekte i može renderirati nevjerojatnom brzinom. Ovaj inovativni render koji koristi i CPU i GPU pomaže proizvesti visoko kvalitetne slike uz nevjerojatnu brzinu. I s opcijom snimanja u prijašnju verziju moguće je snimiti scene u format datoteke kompatibilan sa starijim verzijama programa. Na taj način pruža se mogućnost korištenja prednosti nove verzije prije nego li suradnici budu također spremni prijeći na višu verziju. Također, 3ds Max Design je kompatibilan s „plug-inovima“ iz prijašnje verzije.

3ds Max® i AUTODESK® REVIT®

Nakon što se dovrši početni dizajn, izgled i modeliranje projekta u programu Autodesk® Revit®, moguće je koristi i Autodesk® 3ds Max® za izradu vrhunskih rendera i dodavanje konačnih detalja. Dizajniran za interoperabilnost s FBX datotekama iz Revit-a, 3ds Max čuva geometriju modela, svjetla, materijale, postavke kamere i druge metapodatke iz Revit projekata. Zahvaljujući suradnji Revit i 3ds Max alata, projektanti mogu proširiti BIM postupke na način da uključe i projektnu vizualizaciju. Iz Revit projekta moguće je izvesti željeni 3D pogled u FBX format datoteke te učitati fa u 3ds Max. Zatim se može stvoriti poboljšani renderi projekta i podijeliti s klijentima u 3ds Max alatu.

3ds Max® i SKETCHUP

Efikasno ubavcivanje datoteka iz SketchUp softvera u Autodesk® 3ds Max® . Poboljšani alat za ubacivanje podržava SketchUp elemenata: slo, grupe, komponente, materijale, kamere i sistem danjeg svjetla. Prilikom dovođenja SKP datoteke u 3ds Max, svi se objekti uvezuju osim (po želji) skrivenih objekata. Postojeći sadržaji scene 3ds Max ostaju netaknuti. Sva uvezena geometrija iz SketchUp ima oblik poli objekata koji se mogu uređivati u 3ds Max. Ako je uvezena grupa, komponenta ili sloj sadržavao više objekata u programu SketchUp, rezultirajući objekt 3ds Max sadržavat će više elemenata koji odgovaraju tim objektima.

TEHNOLOGIJA, ZNANJE, USPJEŠNOST