Osim klasične usluge tehničke podrške za klijente, korisnike Autodesk aplikacija, vršimo uslugu profesionalne tehničke podrške za sve korisnike Autodesk aplikacija.
Svim našim klijentima osiguravamo online podršku spajanjem na računalo preko TeamViewer aplikacije kako bismo Vam pomogli otkloniti probleme ili instalirati Autodesk aplikacije.
Aplikaciju možete preuzeti sa sljedećeg linka: get.teamviewer.com/intelika
Nakon preuzimanja, aplikaciju je dovoljno pokrenuti (nema nikakve instalacije).
Kako biste pristupili podršci Intelike putem aplikacije TeamViewer, potrebno je kontaktirati djelatnike specijalizirane za vrstu problema koji imate te dostaviti podatke potrebne za spajanje preko aplikacije: ID i Password (koji će Vam izbaciti TeamViewer aplikacija). Popis vrsta podrške i odgovornih djelatnika moguće je pronaći u tablici ispod.
VRSTA PODRŠKE | STRUČNJAK | KONTAKT |
Tehnička podrška kod instalacije i aktivacije svih Autodesk aplikacija |
Vedran Ćurić |
Zahtjev ispunite OVDJE |
Project Support na aplikacijama: |
||
Revit |
Boris Skroza Martina Pavlović
|
+385 99 33 22 809 +385 99 33 22 805
|
Revit MEP | Valentino Jugović | +385 99 33 22 806 |
Plant 3D | Valentino Jugović | +385 99 33 22 806 |
Navisworks | Martina Pavlović | +385 99 33 22 805 |